Re: żałoba inaczej
Żałoba to psychiczny i fizyczny ból. Najtrudniejsze są bezradność, osamotnienie i pesymizm. Od pewnego czasu istnieje nowy zawód: asystent żałoby. Osoby te chcą ulżyć cierpieniom i przeprowadzić żałobników przez rozstanie z bliskimi osobami w taki sposób, by jak najwięcej się z niego nauczyli. Ich metody są zaskakująco barwne, kreatywne, głośne i czasem zabawne.