Awokado: zakazany owoc?
Antysemityzm wygnał parę młodych Żydów Patrycję i Eryka z Polski do Izraela. W nowym kraju czują się swobodnie i snują plany na przyszłość. Jednocześnie z Izraela wyjeżdża wielu mieszkańców i mieszkanek - nie zgadzają się z polityką swojego kraju i czują się w nim osaczeni.