"Berlín-Tempelhof" - Dokument Karima AïnouzaKuba: wojna rumowaZaproszenie do podróży
Na budynku z 1930 roku w stylu Art Deco w sercu Hawany na Kubie stoi kultowy nietoperz: jest to symbol słynnej firmy rumowej Bacardi. Trzydzieści lat później, wraz z nadejściem Fidela Castro rozpoczęła się zaciekła wojna handlowa...