ARTE ReportageIrak: Rap pośród ruin
W swoich utworach raper Muramar Hantosh opowiada o rodzinnym Mosulu. Wiele dzielnic tego irackiego miasta zostało zniszczonych przez ISIS. „Zwłoki pod gruzami kołyszą nas do snu” – rapuje Muramar. Reportaż o poezji pośród ruin.