Wojna XXI wieku: roboty i ludzie
Na XXI-wiecznych polach bitwy widać coraz mniej żołnierzy, a coraz więcej dronów i robotów. Przyglądamy się przeszłym i dzisiejszym konfliktom, by przeanalizować ten trend. Zaczynamy od mapy konfliktów na świecie, a następnie zestawiamy technologie, które zostały w nich wykorzystane. Czy w przyszłości czekają nas wojny prowadzone wyłącznie przez roboty?