ARTE Reportage - Imam gejBrexit: więcej granic, więcej problemówVox Pop
Wielka Brytania po Brexicie nie jest krajem, który obiecywał Nigel Farage. Niektórzy przedsiębiorcy bardzo negatywnie odczuli zmianę. Pojechaliśmy na Wyspy, by zapytać Brytyjczyków i Brytyjki, jak na ich życie i pracę wpłynęło wyjście z Unii Europejskiej.