Re: Finlandia w NATO - Pożegnanie z neutralnościąARTE ReportageImam gej
Ludovic Mohamet Zahed dorastał w Algierze. O tym, że istnieje homoseksualizm dowiedział się z francuskiej telewizji. Wtedy też zdał sobie sprawę, że jest gejem. W reportażu opowiada nam o długich latach, podczas których skrywał piętnowaną w islamie orientację, o swojej przeprowadzce do Francji i o wyjściu z szafy, które w doprowadziło go do powołania stowarzyszenia muzułmańskich gejów w 2010 r.