Wspaniała historia muzeówRobert Doisneau w DordogneZaproszenie do podróży
Kiedy w drugiej połowie lat 30. XX wieku we Francji po raz pierwszy pojawiły się płatne urlopy, fotograf Robert Doisneau wybrał się do Dordogne na wakacje i zakochał się w tym miejscu od pierwszego wejrzenia. Na swoich zdjęciach uwiecznił prostotę życia i otwartość tamtejszych mieszkańców.