Wspaniała historia muzeówMilan Kundera i jego PragaZaproszenie do podróży
Duszę całej Pragi oddaje jedno miejsce: labirynt zwierciadeł. Na każdym kroku ujawniają się tu tysiące złudnych prawd, ruchów i ciał. Nieuchwytne pozory stały się tematem dzieł Milana Kundery, a Praga – jego niewyczerpaną inspiracją.