Wspaniała historia muzeówJames Bond w PerpignanZaproszenie do podróży
Czy stolica francuskiej Katalonii była gniazdem szpiegów? Niewykluczone, ponieważ swojego czasu do Perpignan zawitał najsłynniejszy agent na świecie. Niejaki Bond... James Bond.