Julio IglesiasMiłość, sława i śpiew
Pięć dekad, 14 języków, 300 milionów sprzedanych płyt i 2600 złotych i platynowych płyt: oto imponująca kariera muzyczna Julio Iglesiasa wyrażona w liczbach. Od Niemiec i Francji, przez Brazylię i Japonię, po Chiny: hiszpański piosenkarz podbił cały świat swoimi hitami i stał się idealnym ambasadorem swojej ojczyzny. Przedstawiamy barwny portret artysty, którego pokochały tłumy.