Asteriks na KorsyceZaproszenie do podróży
„Asteriks na Korsyce” to 20. tom kultowego komiksu, który został wydany w 1973 r. Na Korsyce zaczął się wtedy rozwijać ruch nacjonalistyczny. Przygody bohaterów i postaci, które spotykają na owej „Wyspie Piękności” z humorem oddają ducha korsykańskiej rebelii.