Fabryka sztuki - Muzeum Sztuki w ŁodziCoco Chanel w DeauvilleZaproszenie do podróży
Deauville – od końca XIX w. ulubiony nadmorski kurort Paryża, prestiżowa perła Normandii. Gabrielle Chanel miała 29 lat kiedy tu przyjechała w 1912 r.. Towarzyszył jej kochanek – przebogaty angielski biznesmen, dzięki któremu otworzyła swój pierwszy sklep. Ale to w Deauville stała się sławną projektantką, którą dziś zna cały świat.