Ukraina: Wiosna w Kijowie
W centralnej części Darfuru leży masyw Dżabal Marra, odcięty od świata od 2003 roku, od wybuchu wojny domowej między arabskim rządem w Chartumie a lokalnymi afrykańskimi plemionami. Zginęło już 300 000 ludzi, a 3 mln zostało wypędzonych. Jednak w przeciwieństwie do innych mieszkańców Darfuru, ci nie ryzykują śmierci z głodu. W górach kryją się ostatni rebelianci walczący z armią Sudanu. Reportaż.