Fabryka sztuki - Muzeum Sztuki w ŁodziKiedy Szwecja przeszła na ruch prawostronny
Sztokholmska Drottninggatan, czyli „ulica królowej jest najpopularniejszą arterią handlową Sztokholmu. Małe sklepy walczą tu o klientelę z domami towarowymi. Legendarna Drottninggatan kryje też pewną historię – historię dnia diametralnej zmiany.