"Notes for a Film" (2021)Ignacio Agüero
Chilijski dokumentalista Ignacio Agüero dostarcza inspirującej refleksji na temat kolonizacji Chile i ucisku rdzennej ludności poprzez kreatywną adaptację wspomnienia XIX-wiecznego inżyniera Gustave’a Verniory.