Wichrowe Wzgórza: miłość nienawiść i zemsta
Powieść Emily Brontë "Wichrowe Wzgórza" to jedno z najbardziej poruszających i najpoczytniejszych dzieł literatury angielskiej. Ta wyjątkowa powieść łamie wszelkie tabu, jest jedną z najbardziej udanych prób opisania zła, a zarazem stanowi przejmującą odę do dzieciństwa. W dokumencie analizujemy treść kultowej książki i przyglądamy się dramatycznej, lecz wciąż żywej historii miłości, która wpędza w obsesję i rozpętuje przemoc.