Na czym polega fenomen The Pretenders? Brytyjsko-amerykański zespół już od czterech dekad przoduje na światowych listach przebojów i nie zaszkodziły mu częste zmiany składu i narkotykowe skandale. Czy tajemnicą ich sukcesu jest frontmanka Chrissie Hynde – pionierka w tradycyjnie męskim świecie rocka? W dokumencie przyglądamy się historii Pretendersów, kontekstowi politycznemu i społecznemu, z którego wyrośli i ich muzyce, która jest czymś więcej niż melodyjnym rockiem i chwytliwymi refrenami.