Hania Rani - Piano Day 2022KimberosePrywatny koncert w Paryżu
Kimberose – Kimberly Kitson Mills – jest młodą francuska wokalistką soulową o zmysłowym głosie, która ostatnio cieszy się ogromną popularnością. Podczas prywatnego koncertu w paryskiej Salle Wagram przenosi nas do innego świata.