Hard Life - Pracuję w samym centrum gettaZłoto: mity a rzeczywistość
Złoto jest stałą wartością w nieustannie zmieniającym się świecie. Czy tak było zawsze? W tym odcinku zgłębiamy historię tego cenionego metalu – od skarbów celtyckich złotników, po gorączkę złota. Zastanawiamy się też, jak nieujarzmiony apetyt na złoto wpływa na środowisko i społeczeństwo.