Wspaniała historia muzeówDżuma w ProwansjiZaproszenie do podróży
W górach Vaucluse ciągnie się długi mur z kamienia. Wygląda jak zapora przeciwko niewidzialnemu wrogowi. W XVIII wieku tym wrogiem była dżuma. W Prowansji zachowały się historie o tragicznej epidemii, która przybyła drogą morską i szalała w regionie przez prawie cztery lata.