Zobacz ARTE Reportage Gaza: Przetrwać ciążę 12 min Zobacz program
W ciągu zaledwie roku nowy rząd grecki drastycznie ograniczył napływ imigrantów, spełniając tym samym swoją obietnicę wyborczą. Jednak obrońcy praw człowieka oskarżają go o naruszenie prawa azylowego za pomocą tak zwanych „pushbacks”, czyli nielegalnych deportacji potencjalnych osób ubiegających się o azyl: Grecka straż przybrzeżna przeciąg pontony i tratwy z uchodźcami na tureckie wody terytorialne. Reportaż.