Ulica jest jego inspiracją, a Tokio jego ziemią obiecaną. Daido Moriyama, mistrz japońskiej fotografii ulicznej, od 60 lat dokumentuje życie metropolii, która nigdy nie śpi. Jak tłumaczy: „lubię miejsca, które czuć człowiekiem”.