Ukraina: Wiosna w Kijowie
Przedstawiamy reportaż o niesprawiedliwości, buncie i kokainie. Dziewięcioletni Daniel całymi dniami zbiera liście koki na rodzinnej farmie. W tej odległej części Kolumbii uprawa narkotyków to jedyny sposób na przetrwanie. Z rolnikami walczy jednak państwo, które z samolotów opryskuje uprawy toksycznym płynem. Jednocześnie nie robi nic, by zwalczać uzbrojone kartele narkotykowe. Reportaż.