Ukraina: Wiosna w Kijowie
Mauretania jest częścią tej strefy, zwanej Sahelem, która przecina całą Afrykę z zachodu na wschód. 2/3 jej powierzchni zajmuje pustynia Sahara. Mieszka tu niewielu ludzi. Tryb życia jest głównie nomadyczny. Najlepszym środkiem transportu ludzi i towarów w tak surowych warunkach są dromadery. Siły bojowe wykorzystują je jednak też w walce z terrorystami. "Gardes nomades", czyli strażnicy-nomadzi, przemierzają pustynię, by patrolować granice i udzielać pomocy humanitarnej. Reportaż.