Ukraina: Wiosna w Kijowie
„Państwo cywilów, a nie wojskowych!" To jeden ze sloganów osób protestujących 16 lutego w Kabylii, regionie Algierii. Data nie jest przypadkowa. Dokładnie 2 lata temu rozpoczął się tu „hirak” – spontaniczne protesty przeciwko algierskiemu rządowi. Protestujący domagają się wolności kraju i obalenia generałów. Reportaż.