Astor Piazzolla: "Cztery pory roku Buenos Aires"
Młodzi soliści Menuhin Academy (Genewa) oddają hołd wielkiemu argentyńskiemu mistrzowi Astorowi Piazzolli, wykonując tę interpretację jego kompozycji tanga, naśladującej „Cztery pory roku” Antonio Vivaldiego.