Re: Finlandia w NATO - Pożegnanie z neutralnościąARTE ReportageBirma, odwaga narodu
Pierwszego lutego 2021 w Birmie doszło do wojskowego zamachu stanu. Szefowa rządu Aung San Suu Kyi i prezydent Win Myint zostali aresztowani przez wojsko, które ogłosiło stan wyjątkowy i przejęło władzę w kraju. Od zamachu we wszystkich dużych miastach Birmańczycy i Birmanki wychodzą na ulice, by protestować przeciw kolejnemu atakowi na demokrację. Reportaż.