Ukraina: Wiosna w Kijowie
Libia jest podzielona, a między dwiema jej częściami jątrzy się krwawa rana. Po upadku Muammara Kaddafiego w 2011 r. kraj pogrążył się w wojnie domowej. Dotarliśmy do obu stron sporu. Byli rebelianci, którzy walczyli z żołnierzami Kaddafiego, opowiedzieli nam o swych nadziejach i rozczarowaniach. Czciciele pułkownika pokazali nam swoją żądzę zemsty. Reportaż.