Kiedy mnie zabraknieRodzice dzieci z niepełnosprawnościami
Przez całe życie poświęcali całą energię i troskę swoim dzieciom z niepełnosprawnościami. Jednak w miarę, jak one dorastają, pojawia się dręczące pytanie: kto zajmie się moim dzieckiem, kiedy ja już nie będę mogła? Ten dokument pokazuje to z bardzo bliska: poprzez historie osób z niepełnosprawnościami oraz ich rodzin. Śledzimy także losy pary rodziców, którzy decydują się zamieszkać i zestarzeć razem z dziećmi w wyjątkowej placówce.