Covid: Pierwsze 100 dni pandemii
Jak wyglądałoby nasze życie, gdyby pierwsze 100 dni Covidu potoczyły się inaczej? Ukrywanie faktów i zwłoka sprawiły, że wirus szybko rozprzestrzenił się po całym świecie. Żaden kraj nie był na to przygotowany, ale niektóre popełniły spektakularne błędy. Wracamy do wydarzeń z samego początku pandemii i dokładnie analizujemy decyzje najważniejszych polityków i szefów organizacji zajmujących się zdrowiem. Badamy wszystkie „stracone szanse” w początkowej odpowiedzi na pojawienie się wirusa i zadajemy pytanie: czy nauczyliśmy się na własnych błędach?