Barcelona: kiedy sztuka boliZaproszenie do podróży
Na wzgórzach Barcelony rozciąga się dzielnica Saint Gervasi – miasteczko w mieście. Można tu odpocząć od wielkomiejskiego zgiełku i podziwiać zapierający dech w piersiach widok na hiszpańską stolicę. W XX wieku do Saint Gervasi przybył artysta, który na zawsze zmienił historię miasta.