Florencja, ojczyzna pianinaZaproszenie do podróży
Florencja jest prawdziwą skarbnicą włoskiego dziedzictwa artystycznego. Pysznią się tu pałace, a muzea przepełniają dzieła sztuki. Ale samo historyczne miasto i jego otoczenie zainspirowały niejednego twórcę. Na początku XVIII wieku jeden z nich stworzył instrument, który zrewolucjonizował muzykę.