Dostępne od 22/02/2021 do 22/05/2021
Daniel Hope każdy odcinek poświęca program innemu z państw członkowskich UE, aby podkreślić ich różnorodność ich muzyki i artystów. Goście towarzyszą mu przy wykonywaniu tytułów ze swojego narodowego repertuaru, pomiędzy kompozycjami klasycznymi, tradycyjnymi pieśniami, popularnymi ariami, a współczesnymi utworami wszystkich gatunków: cała Europa jest zaproszona.