Gwinea: marzenie o Europie
Po nagłym puczu wojskowym lud Mjanmy wyszedł na ulice w niemal radosnym proteście. Zaskoczony aresztowaniem Aung San Suu Kyi i odwołaniem jej rządu, myślał, że to pomyłka. W pierwszych dniach Mjanmańczycy, niczym krnąbrne dzieci, hałasowali bez przerwy. Potem niezrozumienie ustąpiło miejsca złości. W końcu między tłumem i juntą doszło do starć. Reportaż.