42 - Odpowiedź na prawie wszystkoCo mówią zwierzęta?
Badamy Kosmos. Rozszyfrowujemy ludzki genom. Budujemy kilometrowe mosty. Można by pomyśleć, że świat nie ma przed nami tajemnic. A jednak. Nadal nie potrafimy dobrze pojąć żadnego spośród wielu systemów komunikacyjnych, jakich używają zwierzęta. Dlaczego?