Co mówią zwierzęta?
Algorytmy na stałe zagościły w naszych procesach decyzyjnych. Zakupy? Randki? Algorytmy wiedzą lepiej, czego chcemy. A co z medycyną? Czy powinniśmy spodziewać się algorytmizacji również tej dziedziny życia?