42 - Odpowiedź na prawie wszystkoCzy można przekopać się przez Ziemię?
Coraz śmielej odkrywamy kosmos, ale wbrew pozorom wcale nie oznacza to, że naszą planetę poznaliśmy już na wskroś. Im dalej zagłębiamy się w głąb naszej Ziemi, tym mniej o niej wiemy. Jak daleko możemy się wkopać w ziemię? I co tam znajdziemy? Nasz nowy naukowy serial dokumentalny zanurza się w sedno tajemnic nauki, szukając odpowiedzi na (prawie) wszystkie pytania.