Co mówią zwierzęta?
Rozwiązanie idealne: uzyskać z kilku atomów tyle energii, żeby wystarczyło dla całej cywilizacji. Jest jednak pewien haczyk: ok. 40 tysięcy ton odpadów silnie radioaktywnych. Trzeba je gdzieś przechować dopóki nie przestaną promieniować. Czyli ile czasu? Około miliona lat.