Czy możliwy jest świat bez wojen?
Czy życie bez strachu nie byłoby piękne? Moglibyśmy podejmować o wiele więcej wyzwań i żyć pełnią życia. Jednak czy na pewno? Może człowiek jest bezpieczny tylko wtedy, kiedy zachowuje ostrożność? A ta w jakimś stopniu zawsze wynika ze strachu.