Christoph i Julian Prégardien śpiewają Beethovena i Schuberta
Christoph i Julian Prégardien przy współpracy z Paryską Orkiestrą Kameralną pod kierunkiem Larsa Vogta - nowego dyrektora muzycznego zespołu - wykonują utwory Beethovena i Schuberta w aranżacjach młodej kompozytorki Clary Olivares.