CinéKino: HiszpaniaThe Who, czyli kto?
Kim byli The Who? Krótka odpowiedź: grupą facetów z przedmieść Londynu, którzy stali się światowym fenomenem muzycznym. Dłuższą odpowiedź - historię powstania zespołu, osobiste historie jego członków i analizę wyjątkowej twórczości The Who - przedstawiamy w tym wnikliwym dokumencie. Jak udało im się połączyć modsowskie garnitury z rockowymi operami i pop-artem?