Johannes Brahms - Niemieckie requiemFilharmonia w Zurychu
Filharmonia w Zurychu i Chór Opery w Zurychu wykonują jedno z największych dzieł XIX-wiecznej muzyki koncertowej: Niemieckie requiem (Ein Deutsches Requiem) op. 45 Brahmsa pod batutą nowego dyrektora muzycznego Gianandrei Nosedy. Nagrano 7 lutego 2021 r.