Ukraina: Wiosna w Kijowie
Podczas fali migracji w 2015 r. Szwecja przyjęła 162 877 osób ubiegających się o azyl. Wśród nich było 24 tysiące młodych Afgańczyków bez opiekunów. Szwedzkie urzędy imigracyjne szybko przestały być wydolne. Nie nadążają z rozpatrzeniem wniosków przed osiągnięciem pełnoletności migrantów. Wielu z nich czeka przymusowa deportacja do Afganistanu. Reportaż.