Rosyjscy najemnicy: Wagner i system PrigożynaARTE ReportageBangladesz: sędziowie Proroka
W ostatnich latach Bangladeszem wstrząsają fale zamachów dokonywanych przez samozwańczych sędziów proroka. Zamordowanych zostało już ponad 80 osób publicznych oskarżonych o bluźnierstwo; wśród nich wolnomyśliciele, ateiści i aktywiści na rzecz świeckości kraju. Dziesiątki innych żyją w ukryciu.