Kirgistan - demokratyczna utopia?ARTE Reportage
Kirgistan to oaza demokracji w środkowej Azji. Ten młody kraj o pięknych krajobrazach to ojczyzna otwartych i ciepłych ludzi, którzy potrafią się ze sobą dogadać. Może dlatego, że jest ich tylko 6 milionów? Dlaczego Kirgistanu nie chcą naśladować sąsiadujące Kazachstan, Tadżykistan, Uzbekistan, Turkmenistan i Azerbejdżan, gdzie panują dyktatorzy?