Ukraina: Wiosna w Kijowie
Nowe pokolenie meksykańskich feministek nie chce słyszeć o kompromisach. Nie proszą, lecz żądają, by szanowano ich prawa. Zamaskowane, całe w czerni, budzą respekt i podziw u swych matek i babek, które emancypowały się łagodniej, lecz też mozolniej. Reportaż.