Gwinea: marzenie o Europie
Koglweogo to zbrojny ruch cywilny działający w Burkina Faso. Liczy ok. 40 000 uzbrojonych mężczyzn, którzy patrolują ulice próbując chronić ludność przed atakami dżihadystów. Początkowo głównym celem ruchu było zaprowadzenie „porządku i sprawiedliwości”, teraz twierdzą, że odgrywają rolę pełnoprawnej policji. Oficjalny rząd Burkina Faso nie jest w stanie zapewnić swym obywatelom.lkom ochrony. Reportaż.