Góry pokrywają niemal jedną trzecią terytorium Francji, głównie na południu i wschodzie. Dokument przedstawia 6 różnych francuskich masywów, od Alp po Wogezy. Dowiecie się, jak funkcjonują ich delikatne ekosystemy obdarzone wyjątkową bioróżnorodnością. Poznacie też górskie tereny do obserwacji i przewidywania zmian klimatu.