Tunezja: 10 lat rewolucjiARTE Reportage
Tunezyjskie ulice mogłyby nam wiele opowiedzieć. To tu 10 lat temu toczyła się rewolucja, walka z 23-letnią dyktaturą i państwem policyjnym. To tu, na tunezyjskich ulicach, ciche szepty narastały, aż przerodziły się w głośne wołanie o wolność. Do czego przez tę dekadę doprowadziła mobilizacja, którą niektórzy nazywają „arabską wiosną”?